10 מגמות משאבי אנוש משאבי אנוש שחייבים להכיר כדי לשמור על העובדים שלנו מאושרים בשנת 2022


📌 10. מעבר ל-LTIPs כדרך להגדיל את הערך של החברה שלך.


ב-25 השנים האחרונות אנו עדים למעבר מתמשך של תמריצים ובונוסים לטווח קצר, לתוכניות תמריצים ארוכות טווח כמרכיב הגדול ביותר של חבילות התגמול ברמת המנהלים.


תמריצים ארוכי טווח הם סוג של מבנה שכר משתנה המתגמל את העובדים על הגעה ליעדי ביצוע ספציפיים על פני תקופה מסוימת, וכתוצאה מכך להגדלת הערך של החברה ולמיקסום התשואות של בעלי המניות.

הן חברות פרטיות והן חברות ציבוריות מיישמות LTIPs המבוססות על ביצועי העובדים בנוסף להכנסה הקבועה. התשלום נפרס על פני הזמן ונדחה בדרך כלל למשך 3-5 שנים.



על מנת למשוך ולשמר כישרונות מובילים, ארגונים מחלקים תמריצים לטווח ארוך בצורה של מניות, מניות או מזומן, לעובדים שביצועיהם חיוניים לעתיד החברה.

אלה הוגבלו באופן מסורתי למנהלים, אך כיום המספר ההולך וגובר של חברות שחושבות קדימה מעניקות את ההון העצמי שלהן לאוכלוסיות גדולות יותר על מנת לקדם את תרבות הבעלות, למשוך את הביצועים הטובים ביותר ולשמור על מוטיבציה.


חלוקת LTI בצורת מניות או מניות לכל רמות העובדים תגרום לדילול הבעלות ולא בהכרח תעודד ביצועים טובים יותר, שכן עובדים רבים בדרג נמוך יותר אינם מעוניינים להיות מושקעים באופן אישי בחברה אלא מעריכים שכר גבוה יותר כיום.


בדרך כלל מעניקים אותם לדמויות מפתח שירצו להתנהג כמו בעלים ולהעריך הון עתידי פוטנציאלי מעל סיפוק מיידי בצורה של בונוסים במזומן לטווח קצר. זה כולל עובדים בעלי ביצועים גבוהים ובעלי פוטנציאל גבוה שעלולים להיות רגישים לציד על ידי המתחרים.


באופן כללי, כאשר בוחנים את נמעני היעד שלך ב-LTI, כדאי לשאול את השאלות הבאות:


✅ מי הם האנשים שמניעים את התוצאות ובעלי הפוטנציאל הגדול ביותר להשפיע על הערך של הארגון?

✅ איזה סוג של כישרון חיוני להצלחת הארגון?

✅ האם ישנם עובדים מסוימים או כיתות עובדים שתוכנית תמריצים ארוכת טווח תקדם ביצועים גבוהים לתקופה ממושכת עבורם?

✅ האם יש עובדים שהארגון ירצה להפוך לבעלים בעסק?

✅ האם יש סוגים כלשהם של עובדים שניתן לשמור על ידי מתן תוכנית תמריצים ארוכת טווח?


💥 לסיכום: לוחות זמנים גמישים והיברידיים, עבודה מרחוק, שקיפות, שוויון בשכר ואחריות חברתית תאגידית יחד עם פיתוח אישי של מיומנויות קריטיות ורווחה בבריאות הנפש הם כל האפשרויות שהארגון צריך לשקול כדי להישאר תחרותית ב-2022.


הנתונים נלקחו מאתר https://ggsitc.com/blog

0 צפיות0 תגובות