top of page

דרוש הרבה אומץ לשחרר את המוכר והבטוח ולאמץ את החדש

"דרוש הרבה אומץ לשחרר את המוכר והבטוח ולאמץ את החדש.

אבל אין ביטחון אמיתי במה שהוא כבר לא משמעותי,

יש יותר ביטחון בהרפתקני ובמרגש, שכן בתנועה יש חיים ובשינוי יש כוח".


לפני 6 חודשים, בשיא מגפת הקורונה, החלטתי שאני יוצאת להרפתקה שרק תעצים אותי, דרכה אגשים את החלומות המקצועיים שלי ואת הייעוד שלי: לעזור לאנשים וארגונים להגיע לדיוק והתפתחות בייעוץ ארגוני, משאבי אנוש וקריירה.



ביציאה לעצמאות, היו המון חששות, אני הרי חייבת תמיד להיות בשליטה ולדעת מה קורה בכל רגע. עובדה זאת הקשתה עליי מאוד לצאת אל הלא נודע.


כבר בהתחלה הבנתי שני דברים:

1. אני צריכה לבנות לי תוכנית עבודה ולדמיין איך אני רוצה שהעסק שלי יתנהל.

2. לדאוג שיהיו לידי א.נשים מקצועיים כל אחד בתחומו, שיוכלו לכוון ולעזור לי במסע שלי.


הכנתי רשימה של מטרות ויעדים, במה אני רוצה וחשוב לי להשקיע בתחילת דרכי. מהר מאוד הבנתי שאני צריכה לפחות מקור אחד של הכנסה קבועה, כדי שבשאר הזמן יהיה לי שקט נפשי להתעסק ולהתנסות בדברים חדשים. הרי יש לי עכשיו הזדמנות לעשות את כל מה שאני רוצה, איך שאני רוצה ומתי שאני רוצה.


אני זוכרת שבוע אחד שקיבלתי 3 תשובות שליליות מארגונים איתם נפגשתי. זה היה ביום חמישי לפני הכניסה לקניות בסופר, ישבתי ברכב כחצי שעה במחשבה, מה עכשיו? איך ממשיכים מכאן? החלטתי שאני משחררת, יוצאת לסופ"ש ונהנית עם המשפחה. היו 3 דברים שעזרו לי לצאת מהבאסה, אופטימיות, להמשיך להנות והציפייה לבאות.

ידעתי שמשהו טוב ומדויק יותר, מחכה לי מעבר לפינה שזה לוקח זמן ואני צריכה לקחת הרבה נשימה. איך אני אומרת לאנשים שאני מלווה, מה ששלי שלי. משהו אחר יותר מתאים וטוב מחכה לי.


היום זה הגיע, התחלתי לתת שירותי ייעוץ כפרילאנסרית במשאבי אנוש וייעוץ ארגוני. חתמתי על ההסכם העסקי הראשון לי, עוד תחום חדש שלמדתי. משרה חלקית כמו שרציתי בחברה תעשייתית, כמו שאני יודעת, יועצת הקריירה שליוותה אותי בעבר קראה לזה, "הדבש שלי".


תדייקו את מה שאתם אוהבים, בדקו עם עצמכם למה אתם מתחברים, על אילו עקרונות אתם לא מוכנים לוותר, והכי חשוב בעיניי, תתעסקו במשהו שנותן ערך גם לאחרים, כי אז תרגישו שלמים ותהיו מרוצים.


ספרו לי מה הדבש שלכם?

bottom of page