top of page

"יש יומיים בשנה שבהם אי אפשר לעשות כלום. אחד מהם נקרא אתמול והשני נקרא מחר...

"יש יומיים בשנה שבהם אי אפשר לעשות כלום. אחד מהם נקרא אתמול והשני נקרא מחר. היום הוא היום הנכון לאהוב, להאמין, לעשות ובעיקר לחיות" הדאלי למה ה-14💥


😅 כבר שלוש שנים שפסח בשבילי ובשביל פלג זאת תקופה מאתגרת.




את ליל הסדר לפני שלוש שנים, פלג ואני עשינו בביה"ח, גידול במוח, יומיים אח"כ הוא נכנס לניתוח ארוך של 12 שעות, לא באמת ידענו מה יהיו ההשלכות של הניתוח, האם הוא יזכור אותנו, יזיז רגליים וידיים, האם יוכל לדבר ולכתוב, האם אקבל בחזרה את פלג המוכר והאהוב.


השנה הראשונה הייתה בעיקר לצאת מההלם והשוק, לא היה באמת זמן לעכל. האתגר העיקרי היה להתחיל סוג של שגרה לא מוכרת. היינו עסוקים בעיקר בחזרה הדרגתית של פלג לחיים, לסוג של שגרה לא מוכרת של רופאים, וועדות רפואיות ותרופות ואני הייתי עסוקה בליווי שלו, בתמיכה במשפחה והילדים ודאגה לפרנסה, שלא יחסר להם כלום. הייתי חייבת להיות בשליטה ולתפעל את הכל.


החרדה שלי הייתה בעיקר כלכלית, כמפרנסת יחידה, שבהמשך פוטרה (מנכ"ל חדש שהביא את מנהלת המש"א שלו) ואז כאילו לא מספיק, הקורונה הופיעה. לשמחתי המשפחה המהממת שלי ושלו דאגו לנו והצלחנו לשרוד את השנה המאתגרת הזאת.


בשנה השנייה והשלישית, פלג חזר כבר לעבודה מלאה ואני יצאתי לעצמאות, במקביל המשכנו לרפא את הנפש, נמצאים שם אחד בשביל השנייה עם המון אהבה והקשבה. יצאנו חזקים וידענו שביחד אנחנו יכולים לעבור הכל, כל אתגר וכל בעיה.


🤗 תמיד היינו צנועים ועם הרגליים על הקרקע, אך לאחר שלוש השנים האחרונות זה התחזק. ההבנה שאנחנו צריכים לקחת את החיים באיזי ועם הרבה הומור, נהנים מהדברים הקטנים מההצלחות הקטנות והגדולות, למדנו להקשיב אחד לשנייה, אוהבים ומעריכים אחד את השנייה יותר ויותר משנה לשנה ומיום ליום. נהנים מהתא המשפחתי שבנינו לנו, מהבנים המדהימים והמוצלחים שלנו.


🎀 תחיו את החיים בתשוקה בהומור, תיקחו הכל בפרופורציות, לכל אתגר ובעיה יש פתרון, תבחרו נכון ותהיו ליד אנשים שעושים לכם טוב, תקשיבו אחד לשני, אבל באמת, תעריכו את מעשיו של השני ותעשו זאת בקול. תהיו טובים, מבטיחה שזה מדבק, ככל שתהיו כאלה זה יגרום גם לאחרים להתנהג ככה, מניסיון.


🎁 והכי חשוב תהיו אופטימיים (זה מה שהחזיק ומחזיק אותי), תהנו מהדרך ותעשו את מה שאתם באמת אוהבים.


💖 מודה כל יום על הבחירות שלי, מאושרת ושמחה בחלקי.

bottom of page