top of page

יש לנו דור מצוין💖


כן מה ששמעתם, לכל אלה שאומרים שהם דור מפונק, לא רציני, עצלן ועוד ...


👨🏾‍🤝‍👨🏼 אני מדברת מתוך ניסיון, יש לי שני בנים בני 22 ו- 15 והם אחראים, עצמאים ומכבדים את כולם, ללא קשר לגיל דת או מין.


👈 אני זוכרת לפני שנתיים כשהיה מקרה האונס בקפריסין, לא הצלחתי להירדם, הבנתי שזאת אחריות שלי לדבר איתם ולדאוג שהבנים שלי יתייחסו לנשים בצורה מכבדת וראויה.


זה היה חשוב לי עוד יותר בגלל היותי אישה ובגלל שאני לצערי חוויתי בחיי מספר מקרים של הטרדות מיניות בעבודה. קישור לאחד המקרים: https://bit.ly/3us61eI


😅 אני סומכת על שניהם בעיניים עצומות והם יודעים שהם יכולים לטעות ואני אהיה שם בשבילם. כי הם יודעים מגיל צעיר, מטעויות רק לומדים וצומחים.


🙄 הם יודעים שהם יכולים לשאול ולדבר על הכל, כן על הכללל ואני אהיה שם, אקשיב ואתן את העצה הכי טובה שיש לי.


אתמול אחד הבנים שלי סיפר על מקרה של צעירה ששתתה יותר מידי, הם היו ערניים ואחראיים ולקחו אותה עד לבית שלה. דאגו שתגיע הביתה בבטחה. 🤗 הייתי כ"כ גאה בו.


🎈 בן זוגי ואני בטוח עשינו טעויות ועוד נטעה בהמשך, אבל כאשר יש שיח פתוח ומכבד, כאשר הם יודעים שהם יכולים לומר מה שעל ליבם בלי לחשוש והם יודעים שבאמת מקשיבים להם, אני רגועה ויודעת שהם בדרך הנכונה להצלחה.





🎁 תנו להם ביטחון וכלים והם יעופו על החיים. שתפו אותם בהחלטות בבית והם יכבדו ויעריכו אתכם. הם שותפים גם בפרסום הפוסט הזה.


ואם נמיר את זה לעולם העבודה גם שם הם דור מצוין, אנחנו רק צריכים לדעת להקשיב ולהבין את הצרכים שלהם ואיך אנחנו יכולים לרתום אותם אלינו כדי שיוכלו להתנהל בעצמאות ובאחריות וידעו לעבוד עם הדורות האחרים בכבוד ובסינרגיה.


✅ דור Y ילידי (1977–2000) - הם עובדים חכמים, נמרצים, מלהיבים ורעבים לאתגרים. הם רוצים להשפיע על אחרים ולחולל שינוי. הם אינדיבידואליסטים, זקוקים למשוב מידי ואיכותי, מצפים לשיתוף ולעבודת צוות ומחפשים מנהיגים וחונכים במקום העבודה שיהיו בעבורם מקור השראה. הם סובלניים פחות למצבים של חוסר סיפוק ומצפים לסביבת עבודה לא רשמית.


✅דור ה-Z (ילידי 2000 ומעלה) - בעבורם העבודה דומה למשחק שיתופי, והעבודה היא עוד תחנה בדרך לשלב הבא.


💥 אנחנו צריכים לתת להם תכלית, לתת להם להרגיש שהם שחקני נשמה, שיש להם אופק שהם יכולים לעוף ולחלום. תחגגו איתם הצלחות קטנות, הצלחה חדשה נותנת משמעות והופכת להיות הסטנדרט.


💥 לעזור להם להיות מומחים, הכי טובים במה שהם עושים ולדאוג שילמדו ויוכשרו כל הזמן.


💥 לעודד חופש פעולה ואוטונומיה, מה שיביא לצמיחת רעיונות חדשים ומיזמים חדשים. פתחו את הראש, יש לנו הזדמנות ללמוד מהם באותה מידה אם לא יותר מאשר הם לומדים מאתנו.


🙋‍♀️ זכרו ההתנהגות שלהם והיחס שלהם לנשים ולאנשים בכלל תלויה בנו, איך אנחנו מתנהגים כבני זוג, כמנהלים וכעובדים אחד לשני, איזה חינוך אנחנו מעניקים להם, איזו דוגמא אנחנו בשבילם, כמה אנחנו נותנים להם להיות עצמאיים, להיות שותפים בדרך, להיות סקרנים, לטעות וללמוד מהטעויות שלהם.


עם איזה אתגר אתם מתמודדים❓

bottom of page