top of page

להיות עצמאית – יומן מסע

עצמאית בכל רמ"ח אבריי (בנוסף גם קשתית) – יומן מסע

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼


📌אם הייתם שואלים אותי לפני 3 שנים איפה את רואה את עצמך?


בטח הייתי אומרת לכם סמנכ"לית מש"א, המקצוע שאני הכי מחוברת אליו בקריירה, אחרי מספר תפקידים כמנהלת מש"א בארגונים שונים, זה השלב הבא המתבקש. ארגון טוב שגם משלם טוב בו אני מצליחה לשלב עבודה, פנאי ומשפחה יחד.



22 שנה הייתי שכירה, למדתי המון עשיתי תואר ראשון, תואר שני בין לבין הכשרות בנושאים שונים תמיד שמה לי יעד, מכשירה את עצמי להיות טובה יותר, מתקדמת מתפקיד לתפקיד לאט ובזהירות.


כל בוקר קמה מוקדם מפזרת את הילדים למסגרות, נוסעת למשרד, אחרי 9 שעות מגיעה הביתה וחוזר חלילה. ובין לבין גם עושה תארים ולומדת כדי להיות עוד יותר טובה במקצוע ובתפקיד. 🤣(הבייביסיטריות המדהימות שלי עשו המון כסף מהאהבה שלי ללימודים).


💃 היציאה שלי לעצמאות ארעה לאחר שנה וחצי של טלטלות שעברתי, בעיה רפואית של בעלי, אירוע שטלטל את כל המשפחה, איך שבעלי חזר לעבודה פוטרתי ואז הגיעה גברת קורונה.


(לינק לפוסט היציאה שלי לעצמאות https://lnkd.in/dQz9QNh)


💪💪💪 היום לפני 3 שנים פתחתי את העסק שלי - 3 שנים נמצאת בתהליך של בחירה, הקשבה וכל הזמן מבררת, שואלת ומציבה לי יעדים חדשים.

בודקת האם אני מאושרת ונמצאת ביעוד שלי.


בוחרת עדיין לעשות גם וגם וגם, כל מה שקשור לחיבור ושידוך בין ארגונים לא.נשים:


🎀 ניהול משאבי אנוש וייעוץ ארגוני במיקור חוץ – מתלבטים אם הגיע הזמן? אשמח להגיע להיפגש על כוס קפה לשיחת חשיבה ביחד איך לקחת את הארגון קדימה מבחינת ההון האנושי שבו.


🎁 גיוס עובדים והד האנטרית – אתר עם משרות שמתעדכנות כל סופ"ש.


🎈 ייעוץ קריירה – עזרתי לעשרות א.נשים למצוא את משרת חלומותיהם ע"י שינוי המיינדסט, כתיבה מקצועית של קורות חיים, הכנה נכונה לראיונות עבודה, הכל כמובן תוך ליווי צמוד לאורך כל הדרך.


🎀 הרצאות וסדנאות – אחת המטרות ששמתי לעצמי לאחר שסיימתי את לימודי

הנחיית קבוצות וייעוץ ארגוני הוא להתגבר על פחד הבמה ולהיות בפרונט, להעביר את הידע והניסיון שלי הלאה. מאז העברתי ומעבירה סדנאות והרצאות בנושאים שונים.


במהלך השנים התחברתי לא.נשים מופלאים ביניהם, יועצים, קולגות, ארגונים, מנכ"לים, מנהלי ומנהלות משאבי אנוש, מועמדים ומועמדות, כולם מאמינים בי ובדרך שלי.


🔥🔥 לקחתי סיכונים גם בתחומים שאני פחות מנוסה בהם, וקפצתי למים. כשמדובר בתחומים שאוהבים, מניסיון זה תמיד מצליח ואז אין אושר גדול מזה.


🏹🏹🏹 חשוב לי תמיד לשמור על אותנטיות (גם בפוסטים), מתן שירות ברמה גבוהה (משתדלת לחזור לכולם) ולא פחות חשוב כל לדייק את עצמי, את הלקוחות שלי ואת הדרך שלי תוך כדי תנועה.


🎈🎈🎈 יש עוד המון הפתעות ושת"פים בדרך, מבטיחה לעדכן.


🙏💖 רוצה לאחל לכולם שנה טובה של אתגרים, הגשמה, סיפוק, משמעות והכי חשוב תהיו אתם לא משנה כמה לייקים קיבלתם או לא.

bottom of page