top of page

מתנות קטנות...

היא הגיעה אליי לפני 4 חודשים, עם חוסר ביטחון וחששות מהעתיד לבוא. עובדת באותו המקום כ- 20 שנה. בתפקיד מאוד בכיר וחשוב בחברה. היא החליטה לעשות שינוי בחייה ולעבור צפונה.

לא יודעת מאיפה להתחיל, איך להכין מסמך קו"ח איך להודיע על סיום עבודה (הרגישה מחויבת למקום, 20 שנה, חיים שלמים...). אז עצרנו רגע ונזכרנו בתפקידים שעברה והביאוה עד הלום, הבנו יחד מה עזר לה להצליח בתפקידים שעשתה ואילו כוחות עזרו לה להתקדם בתפקידים השונים אותם עשתה. הבנו יחד מה מתאים לה, מה היא יכולה ומה היא רוצה.

כאן כבר ראיתי את השינוי שחל בה, אדם עם המון ביטחון והכרה במה שיש לה לתת לעולם העבודה ובחיים. בנוסף הכנו מסמך קורות חיים מדויק איתו תוכל למצוא את המקום המתאים לה.




זיכרו, גם כאשר מסיימים עבודה חשוב להגיע עם ביטחון גבוה, להיות בטוחים בעצמנו ולהודיע למעסיק בצורה מכבדת, אצלנו זה מתבשל חודשים בראש אבל בשבילו זה הלם והערכות מחדש.

אז כן לאחר חששות רבות והכנה נכונה לשיחה ולאחר שעברנו על כל התרחישים ממנה חששה בעקבות השיחה עם המנהל, היא הודיעה על סיום עבודה. לשמחתנו, התגובה מצד המנהל הייתה מפרגנת עם המון הכלה והבנה. בסיום השיחה היא הרגישה חופשיה ושמשקל מאוד כבד ירד מכתפיה.

תודה לך יקרה שעצרת להגיד תודה על הדרך, על כך שהתמסרת לתהליך, למסע. מחכה לנו עוד קצת דרך עד למציאת מקום העבודה החדש שלך. בטוחה שנמצא את המקום המתאים לך קרוב למשפחתך האהובה ושתהיי בו מאושרת ומסופקת. גאה בך

שמחה בייעוד שלי.

bottom of page