top of page

סדנת יעוץ קריירה

אז איך מסכמים חודש של "מילואים"


חודש שלם של 2 מחזורי קורסים מטעם הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים ו מכללת yozmot college, לראשונה בתל אביב


 3 פעמים בשבוע נסיעה לילה לפני ולינה "בבית החייל" של אמא ואבא. אני גרה בגליל המערבי. 


❤ ליבי בצפון ואנוכי במרכז - כן כן, הרגשתי טוב מאוד את הבועה התל אביבית, שגרת החיים מול שגרת הבומים אותם אנחנו חווים יום יום. 


אז מה היה לנו שם:




📌 60 צעירים וצעירות שקמו מוקדם והגיעו כל יום בבוקר עד אחה"צ כדי להגיע מוכנים לחיים האמיתיים, לאזרחות. (הלוואי שלי היה קורס כזה כשיצאתי לאזרחות).


✅ הכנה לעולם העבודה (הכנה קורות חיים, הכנה לראיון עבודה, חיפוש עבודה ברשתות החברתיות), התנהלות כלכלית ופיננסית, כישורי חיים, הכרות עם שוק ההון ושוק הנדל"ן ועוד הרצאות מרתקות, שלי ושל מרצים מעולים ומקצועיים כל אחד בתחומו.


מעבר לכלים שהם לקחו איתם, כל אחד ואחת מהם עבר תהליך מדהים שגרם להם להאמין בעצמם:


💪 בחור צעיר שהתלבט האם להירשם ללימודי רפואה, החליט אחרי הרצאת הפתיחה שלי ללכת אחרי הלב, נרשם, הרשים מאוד בראיון קבלה ומחכה עכשיו לתשובה. מחזיקה לו אצבעות ומאמינה בו.


💪 4 צעירות שעבדו במקום עבודה רעיל, עם מעסיק שהתעמר בהן, החליטו לעזוב את מקום העבודה והן היום עובדות במקום אחר שהן אוהבות עם מעסיקים ראויים.


💪 8 צעירים וצעירות "מיוחדים" שזכיתי להכיר, אנשים עם לב ענק ואינטליגנציה רגשית גבוהה, חכמים ברמות על שגרמו לכולנו פשוט להתאהב בהם ולהצדיע להם.


💪 4 צעירים שהתראיינו לאחר הכנה וסימולציות שעשינו יחד הפגיזו והתקבלו למקום העבודה שרצו.


💪 בחורה צעירה שלא הצליחה למצוא הצלחה בחיים שלה, בעזרת הכוונה נכונה פתאום מצאה המון הצלחות בחייה, דבר שגרם לה אושר גדול.


💃 ועוד ועוד הצלחות מדהימות...


רוצים גם? מכירים חיילים וחיילות משוחררות או לקראת שחרור? מוזמנים להיכנס לעמוד של הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים, להירשם למחזורים הבאים או לדבר איתי בפרטי.


🎁 בכל קורס שואלים אותי האם אני בייעוד שלי? ואני עונה להם ברור שכן!!! זאת ממש שליחות בשבילי ללמד ולהדריך את החבר'ה הצעירים האלה ולהיות כ"כ משמעותית בשבילם.


האם אתם בייעוד שלכם?


bottom of page