top of page

עם מה את.ה יוצא.ת מהשיחה?

"השיחה עשתה לי טוב, סוף סוף יש מישהי שמקשיבה לי"


"עזרת לי לפרוק את מה שהיה לי על הלב"


"עזרת לי לשנות את התפיסה, להסתכל על הדברים בצורה חיובית"


"יוצאת עם שמחה בלב"


"יש תחושה שזה הולך להיות הרבה יותר קל ממה שחשבתי ומתחיל להיות יותר ברור"


אלה חלק מהתשובות לשאלה שאני שואלת בסיום כל פגישה: "עם מה יצאת מהפגישה הראשונה?



זה כל פעם מחמם לי את הלב לשמוע את התגובות לאחר המפגש הראשון שלנו. זכיתי שיש לי את האפשרות לתת לאנשים תקווה, להיות להם אוזן קשבת, לכוון אותם, לתת להם אופק שאכן המשרה הבאה שמתאימה ונכונה להם תגיע.


הפגישה הראשונה מגיעה בד"כ לאחר שיחה טלפונית קצרה, בה אני מקשיבה לא.נשים שברוב המקרים מתלבטים האם ייעוץ לניהול קריירה מתאים ונכון להם בשלב שבו הם נמצאים בקריירה. לחלקם לוקח זמן, להתקשר לעשות את הצעד הראשון הזה, להגיע להבנה שהם צריכים עזרה בהכוונה נכונה ומקצועית, אבל כשהם מדברים איתי אני שומעת בקולם את ההקלה ואת הציפייה לבאות.


חלקם מתלבטים האם הגיע זמנם לעזוב את מקום העבודה הבא הנוכחי שלהם, חלקם רוצים לעשות שינוי בתפקיד ומתלבטים האם להישאר ולנסות באותו המקום או לחפש מקום אחר, חלקם פוטרו ולא יודעים כיצד להמשיך ויש כאלה שפשוט רוצים אישור לכך שהם נמצאים בתפקיד ובמקום הנכון בקריירה שלהם.


אני בעצמי עברתי תהליך דומה לפני מס' שנים, הייתי בהתלבטות האם אני במקצוע הנכון משאבי אנוש והתשובה לכך הייתה חד משמעית, כן.


החלטתי ללכת ללמוד ייעוץ קריירה אצל האחת ויחידה נוגה הלוי הירדני, והיום אני משלבת את הידע והניסיון שלי במשאבי אנוש עם הייעוץ וזה עובד בצורה נפלאה. מייעצת ומכוונת מה מתאים ונכון להם, עוזרת להם בהכנה לראיון עבודה, עובדים על ניסוח נכון של קו"ח ולבסוף מחברת למחלקות הגיוס ומנהלות מש"א בארגונים השונים.


שמחה בייעוד שלי💖

bottom of page