top of page

10 מגמות משאבי אנוש משאבי אנוש שחייבים להכיר כדי לשמור על העובדים שלנו מאושרים בשנת 2022

📌8. הנורמלי חדש - תמיכה בבריאות הנפש במקום העבודה שלך.


כבר לפני שהקורונה הגדירה מחדש כל היבט בחיינו, בעיות בריאות הנפש הבלתי מטופלות של עובדים ברחבי העולם הביאו לאובדן פרודוקטיביות.


המגיפה רק החמירה את הבעיות הללו, וההסתגרות הארוכה באופן בלתי צפוי אילצה אנשים לבידוד.



בנוסף, עבודה מרחוק במשרדים ביתיים, לא מותאמים מלאים בבני משפחה הפכה את בעיות בריאות הנפש לנפוצות עוד יותר, במיוחד בקרב הדורות הצעירים.

מה שבאמת מדאיג, הוא שהמגמה של ירידה ברמות הלחץ הקשורות להזדקנות כבר לא חלה על בני המילניאלס, שחייהם מאופיינים בעמימות ובאי ודאות גדולים יותר בהשוואה לאלו של הדורות האחרונים.


עובדים רבים מציינים כעת עייפות וירטואלית, דיכאון ושחיקה כבעיות המאתגרות ביותר שלהם בעבודה. ללא טיפול, מצבים אלו יובילו לתפוקה נמוכה יותר, ניתוק, היעדרויות מוגברות ותכופות יותר, וכן לפציעות בעבודה.


למרבה המזל, ישנן דרכים רבות בהן ארגונים עשויים לפעול כדי להתמודד עם בעיות אלו ולהעלות את רמות שביעות הרצון של העובדים.


מכיוון שמסע בריאות הנפש של כל אדם הוא ייחודי, אחת הדרכים עבור מחלקות ניהול משאבי אנוש היא להציע תמיכה גמישה בצורה של:


✅ קצבאות בריאות ובריאות גמישות שבהן העובדים יכולים לבחור פעילויות שיטפחו את בריאותם הנפשית בצורה הטובה ביותר, למשל, מפגשי טיפול, מנוי לחדר כושר, שיעורי מדיטציה, עיסוי, ספרי עזרה עצמית, כרטיסי ספורט וכו'.


✅ מפגשים אופציונליים או סדנאות צוות לעובדים הנערכים על ידי צוות מקצועי כגון מטפלים, מאמנים ומומחי בריאות הנפש "ללא ימי מפגש", שבהם על בסיס שבועי לא מתקיימות פגישות כך שכל אחד יכול להתמקד בעבודה שלו מבלי להיכנס לפגישה.


✅ אירועי צוות או חברה שיעזרו לעובדים שלך לפתח קשרים חזקים עם עמיתיהם לעבודה.


איזו תמיכה אתם מספקים, יש לכם, במקום העבודה?


פוסטים אחרונים

הצג הכול

האם אתם מכורים לעבודה?

לסרטון הזה נחשפתי במהלך לימודי הנחיית קבוצות אותו אני לומדת ובמהלכו ממש דמעתי מעצב. ✅ ההגדרה היבשה של התמכרות היא: התניה בלתי נשלטת לחזור על פעולה גם אם נוגדת את רצון בעליה. היא תופעה של שימוש חוזר בכ

bottom of page