top of page

סיפור לשבת על מיתוג מעסיק והכנת קפה


😅 אני מאלה שאוהבים קפה הפוך ואת הכוס הכי גדולה שיש,


לא צריכה אדוויל או אקמול, רוצים להעיר אותי מוקדם בבוקר, תכינו הפוך טוב.


לפני חצי שנה קניתי מכונת קפה של חברה טובה, שמכינה גם הפוך.


קראתי את ההוראות טוב טוב ודאגתי לנקות אותה לפי ההוראות.


☕ שעת אחה"צ פורסת לי עוגת שמרים טעימה, שמה חלב בכלי, מחברת אותו למכונה, מכניסה קפסולה ולוחצת על כפתור הקסם, מחכה בציפייה להפוך שיסגור לי את היום.




במקום קצף יוצא חלב, מנסה שוב ושוב אותו הדבר.


מכניסה את המכונה לתוכנית ניקוי ושוב, יוצא חלב חם.


מבינה שקפה הפוך היום לא יהיה, מתבאסת ומתקשרת לשירות הטכני.


👩‍🔧 הנציגה שואלת שאלות, מעלה אותי לשיחת וידאו כדי "לבחון" אותי איך אני מכינה את ההפוך שלי.


היא מסכמת בזה שכנראה יש תקלה ופותחת קריאה לאיסוף המכונה – ללא המקציף.


עד כאן הכל מעולה, שירות מעולה.


אחרי יומיים באים לקחת את המכונה והיא חוזרת אליי יחסית מהר ואני שמחת לבב.


☕ כולי מתלהבת פורסת לי עוגה, מכינה לי שוב קפה ושוב מפח נפש יוצא חלב ולא קצף.


👩‍🔧 מתקשרת שוב לנציגה וזאת אומרת לי בואי תעלי שוב לוידאו, הבדיקה הרגילה לפרוטוקול, המכונה הייתה תקינה כנראה זה המקציף, שולחת לך חדש.


לא חשבתם לעדכן אותי שהמכונה תקינה ויש כנראה בעיה אחרת...


מחכה עוד יומיים והמקציף מגיע עם פס קפסולות וחומר לניקוי המכונה (רומזים לי שאולי בכל זאת לא ניקיתי אותה כמו שצריך).


אז למרות שאני מנקה אותה לפי ההוראות למען הסרת הספק, ניקיתי אותה שוב, 


😅 מכניסה את המקציף החדש, שמה קפסולה והנס קורה יוצא לי קפה הפוך מושלם.


☕ מפה לשם עבר שבוע, מתחילה בהכנות, פוחדת להתבאס ולהתאכזב שוב. 


אבל אני לא אחת שמוותרת, ומכינה לי שוב קפה. 


😥 כן, כמו שחלקכם ניחש שוב יצא חלב במקום קצף, הרמתי טלפון הפעם כועס מאוד וביקשתי כבר את המנהלת. אני מסבירה לה שהמכונה אפילו לא חצי שנה אצלי ואני מבקשת להחליף אותו או שיחזירו לי את הכסף. היא אומרת לי לא קנית אותה אצלנו אנחנו רק נותנים שירות, אמרה שעוד יותר הכעיסה אותי.


👩‍🔧 ביקשה שוב לעלות לוידאו ושוב כל הטקס המעצבן... ואז היא אומרת לי בואי נעשה ניקוי של המקציף עם מים דרך המכונה. ואז עוד פעם וידאו, לבזבז את זמני היקר שוב, עולה לוידאו עושה כבקשתה. מכינות קפה יחד והפלא ופלא יוצא קפה מושלם.


🙏 איך אף אחת מהנציגות הנחמדות שלך לא אמרה לי לעשות ניקוי כזה? שאלתי. וזה גם לא מצוין בהוראות ניקוי.


תחשבי כמה זמן, חלב, קפסולות אתם מבזבזים ללקוחות שלכם, כמה כסף אתם מבזבזים לחברה שלכם על שעות של אנשי השירות והשליחים שלא לדבר על מקציפים וקפסולות שאתם שולחים כל פעם כפיצוי. 


👎 והכי גרוע אתם פוגעים במיתוג שלכם.


בסיום השיחה היא אמרה לי לקחתי לתשומת ליבי, אדריך שוב את הנציגים ואני שמה לך בחנות שלנו לך 2 שרוולים של קפסולות עלינו. 


אני הוספתי ושאלתי אם אפשר לשלוח לי גם פרה.🐮🐮🐮🐮



פוסטים אחרונים

הצג הכול

האם אתם מכורים לעבודה?

לסרטון הזה נחשפתי במהלך לימודי הנחיית קבוצות אותו אני לומדת ובמהלכו ממש דמעתי מעצב. ✅ ההגדרה היבשה של התמכרות היא: התניה בלתי נשלטת לחזור על פעולה גם אם נוגדת את רצון בעליה. היא תופעה של שימוש חוזר בכ

bottom of page